opc_loader
Beoordelingen

Bezorgen en bezorgkosten

 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de actuele voorraad. Mochten wij om wat voor reden dan ook het producht niet tijdig leveren, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen € 6,95 binnen Nederland en € 7,95 naar België.

 

Met welke logistieke partners werken wij samen?

De verzending in Nederland zal worden verzorgd door General Logistics Systems. GLS beschikt over een trackingsysteem op haar homepage. Met de overdracht van uw bestelling aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw tracking nummer. Zo kunt u dus altijd informeren naar de huidige status van uw bestelling. https://www.gls-info.nl/tracking

 

FlexDeliveryService - Biedt u de keuze op het juiste moment

Op de dag van verzending wordt in de aankondigingsmail aan u (de ontvanger) de FlexDeliveryService aangeboden. U kunt dan, via de speciale website, direct aan GLS aangeven:

  • of de zending op een andere dag moet worden aangeboden;
  • of dat het het bij een PakketShop moet worden klaargelegd zodat het daar kan worden afgehaald;
  • of dat het op het GLS depot zal worden afgehaald!

Reageert u niet? Dan wordt gewoon de volgende werkdag geleverd.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?

De verzendtijd is 1 tot 2 werkdagen, houd daarbij in gedachte dat bestellingen op vrijdag pas na het weekend bij u worden afgeleverd. Dit betekent dat u uw bestelling normaliter binnen 3 dagen in huis heeft. In uitzonderlijke gevallen kunnen deze verzendtijden variëren. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelde goederen ons magazijn hebben verlaten. Deze e-mail bevat het trackingnummer waarmee u de zending online kunt volgen. Heeft u het item een week na de bevestigingsmail nog niet ontvangen, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service op info@sport4clubs.nl of via ons servicenummer 053-7890203.

 

Waar is mijn pakket op dit moment?

Maak gebruik van de toegezonden informatie om te zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Na de overdracht aan GLS, krijgt u van ons een e-mail met uw trackingnummer. Op deze manier bent u op de hoogte van de huidige status van de levering. GLS biedt op haar homepage een systeem aan voor tracking.https://www.gls-info.nl/tracking Heeft u verdere vragen, stuur ons dan een e-mail naar info@sport4clubs.nl, of bel ons op 053-7890203.