opc_loader
Webwinkelkeur

Garantie

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden zoals vermeld op de website van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie. Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een defect product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt onder onze garantie. Indien redelijkerwijs mogelijk stuurt u de bijgeleverde retourbon of retourlabel mee met het teruggestuurde defecte product. Na de terugzending wordt er door ons bekeken of het product wegens een productie fout of wegens normale slijtage niet goed functioneert. Wanneer er sprake is van een productiefout wordt u hier over bericht en wordt het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn;  

 

  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken;
  • Goederen die zijn bedrukt. Controleert u dus altijd goed of de ontvangen goederen in goede staat verkeren alvorens u ze naar de drukker brengt.
  • De verpakking beschadigd is en niet meer bruikbaar is voor (her)verkoop.

 

Klantenservice en klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sport4club.nl. Wij streven naar 100% klanttevredenheid, een probleem lossen wij het liefst ook snel en correct mogelijk op. Mocht u alsnog niet tevreden zijn, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu