opc_loader
Webwinkelkeur

14 dagen retourrecht

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (het bedrag zal worden gerestitueerd binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending). Als u vragen heeft over het retourneren, kunt u ons op elk moment bereiken onder info@sport4clubs.nl of op onze hulplijn 053-7890203.. De kosten voor retour van u huis naar de webwinkel zijn ook voor onze rekening (wij maken voor u een afhaalopdracht). Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Dit bespaart u en ons, in het geval van een klacht, tijd en moeite, u kunt voor uw retourrecht contact opnemen met onze Customer Service op info@sport4clubs.nl of via ons servicenummer 053-7890203 dan maken wij de pickup & return opdracht voor u.

 

Hoe kan ik mijn artikel terugzenden?

Download hier het "herroepingsformulier", print het formulier uit en vul deze volledig in. Kunt u het herroepingsformulier niet printen? Neem de gegevens van het formulier dan over op papier. Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in dezelfde verzenddoos als waarin de bestelling geleverd is.

 

De chauffeur komt op de door u gewenste dag en afhaaladres het pakket ophalen.

 

De chauffeur is in het bezit van een retoursticker die kan door u of de chauffeur worden bevestigd op de verzenddoos. Als u de Sport4clubs-doos gebruikt, moet u ervoor zorgen dat het label dat wij gebruikt hebben voor uw bestelling niet meer zichtbaar is. Deze kunt u met zorg verwijderen of het retourlabel kan simpelweg door u of door de chauffeur eroverheen worden geplakt. U hoeft bij uw terugzending niet te betalen – dat hebben wij al voor u gedaan.

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs met daarop de trackingcode van GLS. Zorgt u ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

 

Wilt u een vervangend artikel?

Als u ter vervanging een nieuwe levering wilt, bijvoorbeeld een artikel in een andere maat, kleur of uitvoering dan kunt u op dezelfde manier dit nieuwe artikel via onze webwinkel bestellen. Zo ziet u gelijk of het artikel nog beschikbaar is. Wij raden u aan uw bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. U wordt geadviseerd om uw aanvraag voor een nieuw artikel niet bij de retournering aan te geven, aangezien het gewenste item reeds verkocht zou kunnen zijn wanneer het pakket bij ons arriveert. Let erop dat een kortingscode pas weer kan worden gebruikt na ontvangst van de artikelen in het magazijn: de kortingscode kan namelijk pas weer worden gebruikt nadat een retourzending is geregistreerd.

 

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Zodra de terugzending door ons is ontvangen en geëvalueerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald (binnen 14 dagen). De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend:

 

- Bij voorafbetaling wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.

 

- Bij betaling via iDeal wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.

 

Het bedrag zal worden gerestitueerd binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending. Als u vragen heeft over het retourneren, kunt u ons op elk moment bereiken onder info@sport4clubs.nl of op onze hulplijn 053-7890203.

 

Garantie

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden zoals vermeld op de website van toepassing. Wij staan in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een defect kan er beroep worden gedaan op wettelijke garantie. Indien het product niet voldoet aan de verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een defect product kan veroorzaakt worden door een productiefout en valt onder onze garantie. Indien redelijkerwijs mogelijk stuurt u de bijgeleverde retourbon of retourlabel mee met het teruggestuurde defecte product. Na de terugzending wordt er door ons bekeken of het product wegens een productie fout of wegens normale slijtage niet goed functioneert. Wanneer er sprake is van een productiefout wordt u hier over bericht en wordt het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn;  

 

- door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken;

 

- goederen die zijn bedrukt. Controleert u dus altijd goed of de ontvangen goederen in goede staat verkeren alvorens u ze naar de drukker brengt.