- Kies voor 'achteraf betalen'
- Na het shoppen gaat u naar de onlinekassa van uw webshop. Bij de keuze ‚betaalmethode’ ziet u de optie achteraf betalen.
- In veel gevallen staat het AfterPay logo bij deze betaaloptie.
Veiligheid
a
iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
a
Vooruit per bank:
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen
U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent en met de veiligheid die u kent van uw bank!
a
Afterpay:
Bestellen, ontvangen, zien, en dan pas betalen. En daarmee maakt AfterPay het online kopen van producten, diensten, reizen, tickets en noem maar op, wel héél veilig en comfortabel! En…achteraf betalen met AfterPay is zó gemakkelijk.
a
Afterpay bestelling geweigerd:
Heb je vaak geprobeerd om te bestellen met Afterpay, maar wordt je bestelling steeds afgewezen!? Lukt het niet om te bestellen met Afterpay achteraf betalen? Dan vindt je hier meer informatie over redenen voor afkeur en goedkeuring van Afterpay bestellingen.
a
Afterpay bestel Tips:
- Controleer jou privé gegevens altijd dubbel op foutjes.
- Elk foutje in je adres, geboortedatum of naam is reden voor afkeuring
- Check het maximale aankoopbedrag met Afterpay van je webshop
- Check of je nog Afterpay facturen hebt openstaan
a
Vul je privé gegevens altijd goed in en controleer een keer extra voor je je bestelling plaatst.
Elk foutje in je adres, geboortedatum of naam is een reden voor afkeuring van een webshop.
Elke webwinkel met Afterpay heeft een maximale aankoopbedrag met Afterpay.
Bekijk altijd de pagina “betalen” van je webshop voor het aankoop limiet van Afterpay.
a
Redenen voor weigering
- Fout in je naam
- Fout in je geboortedatum
- Negatieve BKR melding
- Fout in je rekeningnummer of te name stelling bank
- Je hebt nog open facturen bij Afterpay
- Je bent over het aankoop limiet van de webshop heen
a
Geen reden voor afkeur, Wat nu?
Vraag aan het bedrijf Afterpay of hun kunnen zien waarom je bestelling afgewezen is. De webshops met Afterpay kunnen niet zien waarom je bestelling is afgewezen, omdat de webshop gegevens als je geboortedatum en bankrekening en reden van afkeur niet te zien krijgen. Deze gegevens worden alleen naar Afterpay verstuurd. Afterpay bepaald of een bestelling goedgekeurd of afgekeurd wordt. De webshop verzorgd de verzending en retour van de bestelling, Afterpay verzorgd de afhandeling van de factuur en betaling.
a
ASAFFDSDFSDFDS
GEGEVENS AFTERPAY:
Telefonisch Bereikbaar:
maandag – donderdag van 10.00 – 18.30 uur
vrijdag van 10.00 – 17.00 uur
Telefoon 0900 – 40 50 602
Telefoon kosten (€ 0,75 per gesprek)
Neem contact op met Afterpay per email Stuur een email